luni, 23 aprilie 2012

2 ani de blogging. Sau nu? Cum ajung postările pe monitorul tău

  Da, astăzi blogul meu a împlinit 2 ani. Chiar nu îmi vine sa cred că încă mai scriu, pentru că am mai avut doua bloguri, aceste fiind mai goale ca deşertul texan. Bine, nu ştiu dacă trecea cineva pe acolo atunci când erau active, dar asta e partea a doua.
  În titlu, vezi că am folosit cuvântul "blogging". La început, nu eram prea sigur pe mine, că nu scriu la fel de des ca ceilalţi bloggeri. Dar deoarece blogul meu este un fel de "mă uit în jurul meu şi scriu ce văd", n-aş prea avea ce zice dupa un timp de aş posta în fiecare zi. Nu că asta ar fi o scuză. Dar să nu te gândeşti că nu îmi mai place să scriu.
   Ca să fiu mai nostalgic, îmi amintesc bine momentul în care mi-am făcut blog, al treilea ca număr. Am auzit că e o idee bună să o faci, aşa că mi-am zis:"Hai mă, să încerc şi-a treia oară!". Bună idee, nu? :)
   Şi acum, cum se fabrică postările pe blogul meu. Mai întâi, un fenomen/o întrebare/o dilemă etc. îmi dă inspiraţie. Pe-asta n-o pun direct pe blog, că e primitiv să te grăbeşti aşa. Ideea o pun într-o agendă, deoarece simt că aşa e mai luber, mai natural. Backspace-ul nu poate înlocui o tăietură cu stiloul, sau cel puţin aşa cred eu. Plus că dacă ai o idee mai repede o notezi repede şi gata, decât să deschizi calculatorul. Apoi, postarea ajunge pe blog, pregătită pentru tine. Am omis partea cu internetul că era prea plictisitoare.
   Până la anul, la 3 ani, sper ca voi încă şa îmi citiţi blogul. Bineînţeles că eu voi scrie. Cum să nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu