joi, 13 octombrie 2011

Here comes the rain again.

   Cineva zicea că "ploaia vine odată cu toamna" şi nu sunt singurul care poate confirma acest lucru. Bun venit cititorule, în lumea mea tomnatică. Ştii deja, nu mai trebuie să-ţi spun, că subiectul acestei postări este ploaia. De ce ploaia? Ei bine, astăzi, când eram în staţia de autobuz, a început să plouă. Toţi oamenii, în afară de mine, s-au adăpostit pe unde au putut. Norii şi ploaia mă fac fericit. Îmi treceau 100 de milioane de gânduri despre ploaie prin cap, aşa că de ce să nu le împart cu voi? Aşa a apărut textul pe care îl citiţi acum.
      Ploaia, pentru mine, este un motiv pentru a zâmbi. Dacă cineva discută cu mine şi începe să plouă, încetează să mă mai intereseze ce zice şi mă holbez la cer (un comportament asemănător l-a avut şi Annie Lennox după o ceartă, iar azi avem "Here Comes the Rain Again"). ai putea crede că sunt nebun. Poate sunt, cine ştie. Altcineva spuine că "viaţa e o floare". O floare are nevoie de ploaie, după cum bine ştii.
       Mă fascinează la ploaie faptul că mereu ştie când să apară. De exemplu, când ai o zi tristă şi te consolezi: "Bine că nu plouă", iar atunci începe să plouă. Dar asta (cel puţin pe mine) nu te întristează. Ploaia poate curăţa multe lucruri, dar nu sufletele oamenilor. Sau poate nu vrea. Bine, asta poate părea supid, dar cui i-ar plăcea să trăiască într-o lume în care "nivelul binelui" e constant la toti oamenii?
      Din punctul de vedere al îndrăgostiţilor, ploaia ar trebui să fie caldă.Aceasta ar trebui să fie eternă, cred toate plantele.Leneşii zic că ploaia ar trebui "s-o ia mai moale". Ploaia ar trebui să fie cu bani, pentru săraci. Ploaia nu e pentru narcisişti, ci pentru "ceilalţi oameni". Pentru mine, ploaia ar trebui să fie ce e şi acum.Până la următoarea postare, conduceţi cu grijă :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu