joi, 2 iunie 2011

Concertul Roxette


Bună şi bine ai venit în a treia pătrime a campaniei mele,cititorule!Pentru subiect am ales ceva ce s-a întâmplat în această săptămână,adică concertul trupei suedeze Roxette de luni la care eu am fost.Mi-am imaginat că unii dintre voi nu au fost,aşa că vă voi povesti.
Concertul a început pe la 19 şi jumătate,iar deschiderea a fost asigurată de VH2.Pe la ora 8,cei de la Roxette au intrat pe scenă,aplaudaţi şi aclamaţi de cei din public,oameni cărora nu le păsa dacă ploua (inclusiv mie).Prima piesă pe care au cântat-o a fost "Sleeping in My Car".După aceea,oamenii i-au strigat "La mulţi ani!" lui Marie,solista,care a împlinit 53 de ani pe scena de la Zone Arena.Ceva mai târziu,ei au interpretat "It Must Have Been Love" şi publicul îi acompania.Lumea scanda "Roxette!Roxette!",iar următoarea piesă cântată a fost "Fading Like a Flower (Every Time You Leave)".Ca să fac o mică paranteză,atmosfera a fost fantastică,chiar şi de la gazonul A,unde am stat eu.
După ce cântă "How Do You Do",chitaristul duoului,Per Gessle,cântă o melodie populară românească.Nu mai ştiu exact cum se numea piesa.Pe la 9,ei interpretează primul bis:"All The Colours in The Rain.Apoi a urmat "Spending My Time",melodia mea favorită.Încă îmi amintesc cum cântam acolo.Bine,n-au trecut decât trei zile,dar nu se putea spune mai bine.După "Listen To Your Heart",Marie a mulţumit publicului.Luminile s-au stins şi oamenii au început să se îndrepte spre ieşiri.
În concluzie,a fost un concert minunai.Dacă se mai poate,mai vreau un asemenea concert.Poate data viitoare se vor strănge mai mulţi oameni,având în vedere că luni erau prezenţi acolo în jur de 15000.
La revedere!Ne vom vedea joia viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu