sâmbătă, 24 aprilie 2010

"Viata mea de carton"...nu a mea




Buna!Azi nu va voi innebuni cu punkeri.Asta cred ca voi face maine.Azi o sa va scot mintile cu "My Cardboard Life"(viata mea de carton) o banda desenata pe care o citesc de la inceputul anului.ATENTIE!PENTRU AMATORII DE BENZI DESENATE "SPECIALE":ACEASTA NU CONTINE CUVINTE URATE,NU ARE IMAGINI "SPECIALE" SI NU SE FAC REFERIRI LA STITI VOI CE!Tocmai de aceasta am ales sa o citesc.Povestea ii pune in prim plan pe Collin,un baiat de carton si Pauline, o fata de hartie.Acestia trec mereu prin situatii comice si sarcastice.Lui Pauline ii place de cele mai multe ori sa il pacaleasca pe Collin.Si eu incerc sa fac un "My Cardboard Life"unde Pauline se intelege bine cu Collin.
Ok,hai ca ma duc,ca ma asteapta caietul cu Green Day.Poate o sa va spun de el.'Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu